Group Ollivier.
- Copywriting, Webdesign, Website

Toen Group Ollivier ons contacteerde voor een adviesgesprek wisten we dat dit een grootschalig project zou worden. Als gerespecteerde garage van 4 grote automerken met een gigantisch doelpubliek, hebben zij dan ook precieze wensen.

Door de onmiddelijke stopzetting van de samenwerking met hun vorig agency voorzagen wij meteen een ‘under construction’ pagina. Om de opleverdatum te respecteren gingen de gesprekken voor de realisatie van de nieuwe website direct van start.
Via wireframing creëerden we een duidelijk beeld hoe de toekomstige website er zou uitzien en of de functionaliteit nog wat tweaking nodig had. Door de bekendheid van de garage in beide taalgebieden was een vertaling naar het Frans noodzakelijk. Tegelijkertijd was de responsiveness van de website van groot belang door een verhoogd gebruik van de smartphone. Doordat bezoekers vluchtig door websites scrollen moet de belangrijkste informatie meteen in het oog springen. Daarom zijn alle merken verdeeld door Group Ollivier overzichtelijk en meteen aanklikbaar op de homepagina.
Het doel van de website is natuurlijk de kandidaat-koper warm maken om een afspraak te nemen. Het is immers dit face-to-face gesprek dat de koop zal concluderen. Daarom werd veel aandacht besteed om de contactgegevens op elke pagina duidelijk weer te geven. De bezoeker kan op deze manier snel zijn voorkeurslocatie aangeven en contact opnemen voor een bezoek. Gegarandeerd een verhoging van de sales!